tisdag 3 januari 2012

Pysslandet

Jag har hållt på med scrapbooking sedan 2004 måste det vara. Hur mycket jag har scrappat har varierat genom åren men i början var det mycket. Framför allt fanns där en stor fascination för alla pysselgrejer och jag tänkte på pyssel och scrapbooking nästan jämt. Höll koll på det senaste, köpte det och så vidare.

Så är det inte riktigt längre. Den första fascinationen har försvunnit, något jag tycker är lite synd. Samtidigt njuter jag fortfarande av skapandet. Men 2011 var inget bra scrapår av många olika anledningar. Jag ser att bloggar jag följer visar upp de 10 bästa layouterna för året. Jag tror knappt jag gjort 10 i år. Däremot kom jag på att jag har en  hög layouter här hemma som faktiskt inte är visade i bloggen, och det kan jag ju göra!

Och för kommande 2012 så ska jag försöka att:
- pyssla mer
- våga mer när det gäller pysslandet! Kanske prova på något nytt? Våga experimentera och ta mig tid till det! Där är Anna http://mymessyspot.blogspot.com, min stora inspirationskälla!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar