söndag 25 mars 2012

Ljuvligt!

Nu när våren är här inser jag hur mycket vintern sänker mitt humör. Och framför allt att jag inte orkar göra något på vintern, jag saknar inspiration!

Men nu är våren här på allvar och helgen har varit helt fantastisk. Vi har haft besök av mina föräldrar och idag har jag varit och handlat mat och lite annat. På Bolagret hittade jag en kaffekopp för halva reapriset, den fick bli en liten kruka på altanbordet.
Och så har jag och Freja varit ute på gården, planterat blommor och blåst såpbubblor:





1 kommentar:

  1. Underbar kopp!

    Vi har köpt hela köket nytt..det blir helt ny plats på det & än så länge står det gamla (som ska slängas) kvar..ganska skönt att kunna laga mat & leva hyfsat som vanligt fastän man i stort sett bor på en byggarbetsplats;-)

    Kram

    SvaraRadera