tisdag 10 juli 2012

Och så ännu en (regnig) sommardag

Semesterdag nr 2 och jag börjar nog slappna av lite ändå.
Idag tog vi sovmorgon, igen och vaknade alldeles för sent. Men mysigt ändå. När Freja kommit in till oss och ville bara ligga och prata, så säger hon "vi är en familj", med ett stort leende på läpparna.

Vi har också hunnit med att så lite gräs, men det var nog igår. Och städa och fixa lite grann, och så har jag läst en bra bok och lyssnat på regnet. Varit och storhandlat inför helgens besök av goda vänner, och bakat massa dinkelpizzabullar också. Handlat fina blommor på halva priset. Får se hur jag kan klara av att sköta minirosor.. här hemma är det mannen som har gröna fingrar. Blommor dör oftast bara för att det är jag som har köpt dem. (och så är det verkligen!)

Men det regnar lite väl mycket tycker jag.

Pizzabullar, som ska in i frysen:


1 kommentar:

  1. Åh, skulle inte du kunna lägga upp pizzabulls receptet här? :D vore så trevligt och jag skulle så gärna vilja göra egna! kram

    SvaraRadera