söndag 17 april 2011

Ännu en dag i solen!





Dörren har stått vidöppen hela dagen och båda måltiderna har intagits på altanen. Till lunch blev det grillat kött och sallad och till middag baconlindad korv. Så underbart, så härligt!

Christian har tillverkat ett planteringsbord åt oss och några blommor har åkt ner i krukor, både på trappen och på grindstolpen, liksom i jorden.

Vi tog en kopp kaffe på gräsmattan och tittade upp på himlen. Känslan i min kropp var verkligen - JAG ÄR SÅ LYCKLIG, som bor här!

7 kommentarer:

  1. Åh vart är den fina krukan från? Love!!

    SvaraRadera
  2. Underbara känslor inte sant =)
    Hoppas du får en god natts sömn på detta ;)
    Kram Erika

    SvaraRadera
  3. Roligt att du gillar min blogg!

    Vilket härligt hus ni har, blir riktigt avundsjuk :)

    Här kommer jag kika in igen..

    SvaraRadera
  4. Vilka härlig bilder! Våren är underbar! Och ert hus verkar vara underbart.

    Så kul att du hittade till mig :)

    Jag önskar dig en härlig dag!
    //Sofia

    SvaraRadera
  5. Åh, vilka bilder du tar! Sååå inspirerande!

    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  6. Hej och tack för din söta kommentar hos mig! Och så kul att jag hittade hit till din fina blogg, - måste genast "back-tracka" lite grann och se mer av ditt härliga hem!
    På återseende!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  7. Hej, va kul att du hittade till mig! Jag blir så glad då!
    Jättefin kruka!! Förstår att du är lycklig, ser jättefint ut!

    Jag kommer åter och följer dig!
    Trevlig kväll,
    Cecilia

    SvaraRadera