fredag 17 juni 2011

Nätshopping






Känns som att allt jag skriver om här just nu är shopping. Jag gör faktiskt annat också, bara så ni vet!

Men nätet är en farlig plats. Speciellt när det är REA och då menar jag verkligen REA. Typ 70% rea. Att Freja dessutom behövde lite tillskott i garderoben (hon växer som attan just nu) och det fanns fina grejer till och med under H&M-pris gjorde att jag inte kunde motstå.

Allt shoppat på http://www.pompdelux.se för dryga 250 kr!

Alla bilder är lånade från Pompdelux.

Från översta bilden:
1. tunika/klänning i vitt (ej den färgen som är på bilden alltså)
2. tröjan på bilden
3. diademet på bilden
4. 2 par strumpbyxor
5. tröjan på bilden

Bra shoppat Malin ;)

1 kommentar:

  1. Superfina grejer : ) synd att min 3 åring bara vill ha på sig rosa just nu ; ) kramar Sofia

    SvaraRadera