söndag 16 september 2012

Höst

Jag tycker det är lite, med betoning på LITE härligt att hösten är här. Ändå. I alla fall de soliga härliga dagarna. I helgen har jag och Freja varit i Kalmar och hälsat på mina föräldrar. Det blev lugna dagar med god mat, en sväng med shopping och lite utevaro i skogen. Dessutom fick Freja öva massa på att cykla och en ny cykelhjälm införskaffades. Solen har lyst ganska mycket och det har varit varmt och skönt ute.

Så vintern kan vi hoppa över - men hösten är ändå helt okej.




3 kommentarer:

  1. Härliga kort
    Ha en bra dag // syster yster och jag

    SvaraRadera
  2. Så söt hon är din tjej :O) Lik lillasyster Elisabeth i Madicken :O)

    Trevlig kväll!
    Kram Milla

    SvaraRadera
  3. Hej.. Så roligt att du kikat in hos mig :) Var ett tag sen du skrev, men bättre sent än aldrig så kikar jag in hos dig ;)
    Underbart fina bilder du tar! Bästa vänner bilden är himla fin. Kram Tilda

    SvaraRadera